Wednesday 16 March 2011

J.Co Today



Hai all... Makin lama I rasa macam I make dis blog as my diary pulak.. Well.. Maybe ader yang kat luar tu yang suka baca my life journal, so why not kan?

Pagi ni I decided to hang out at J.Co for breakfast while waitng for my kiddo to habis sekolah.. Plus I need to get some things from the hypermarket too.. Actually this place is not bad lah.. Sofa is comfortable, almost semua table dia setty guna sofa so i lebih selesa nak pilih any spot to sit. Parking pun senang and FREE, another bonus point for the place! I order their tuna club donut and hot tea. Makan satu tak cukup lah plak memandangkan badan I dah double size now ahhahaha... So I ordered another piece haha.. Segan betul..

Agaknyer pagi- pagi mamat yang kerja tu blur kot.. Macam tak paham aper kita cakap pun ye jugak. Bila I nak tambah order pun muka blur.. Tanyer aper set breakfast pun susahnyer lah dia nak explain.. Well.. Menu wise tak lah variety sangat kat sini, semua donut base which I think they should improvise sikit tambah menu simple like small nasi lemak set ke for breakfast sahaja, or maybe donut toast with scramble egg and sausage ker.. Dah nama pun kedai kat Malaysia kan, kena lah ikut selera Malaysia hahahah... Drinks quite pricy lebih kurang starbucks jugak for their coffee and such but I tak tengok pada itu sahaja lah, the place is comfy, wifi laju, easy parking so conclude all that I rasa I will definitely come back here again.. Or maybe mark this place as my favorite place to hangout too.

So what I did today was trying to upload my cake pictures to my cake website tapi Masyaallah, banyak nyer limitation iPad nih.. I cant attach any picture kalau I guna email through the website, I tak boleh upload picture to my fan page it will directly go to my personal facebook. Kalau I nak upload via email sahaja for my fan page but again the email setting takder attachment kalau I guna the official website. Meaning I kena set kan my email account to this iPad and email from there, another but is iPad ni sharing and email is super confidential lah huhuhuh...


Ipad ooohhhh iPad! Tapi takper lah so now I know I will just the iPad to write and surf, later balik rumah baru settlekan all the work yang I dah buat on the Ipad.. Atleast I tak payah nak carry my bulky laptop lagi kan.. Plus iPad is very stylish hehehehe.



No comments:

Post a Comment