Thursday 12 August 2010

Today I did…



Ha, hari ni I was busy baking my cakes.. Today I made Butter Babycakes with Blueberry filling and Vanilla Buttercream frosting. Sejak puasa nih ramai yang order untuk jamuan makan-makan and so I thought why not I just make one design that will suite all occasions generally and put them under my promotion collection kan? Sedap kapkek nih :p hehehehe…

Neways, sambil menulis nih sambil menahan sakit pinggang and bahagian belakang badan.. Ntah la kenapa sejak kimo nih memang badan tak tahan lasak sangat lah.. Or maybe I should take things easy lah kan, too much work sekali gus gaknyer? Badan belom nak biasa kena buat kerja rumah sendiri, I pulak dah start my baking again, agaknyer my body terperanjat kan? I started jogging too few days back, the most I dapat buat pun is 2km je rasanya.. Slowly.. Slowly.. I would be very happy lah kalau dapat loose a bit of this weight.


3 comments:

  1. haahla sue...maybe badan awak pub terkejut tuh...dah lama berehat, tetiber terus menerus kerje....

    tapi, kiter tau awak strong! so, insyaAllah apa ayang awak rancangkan itu diberkati.. ;)

    ReplyDelete
  2. alamak!!! ni yg jeles ni..syoknyer pandai buat cupcakes.. T_T

    ^^ bg lew resepinyew skaliw >:P

    ReplyDelete
  3. emy: tu lah kita rasa tergezut ni kot.. hehehehe..

    seri & Lov_note: ader ecipe beb under my recipes section heheheh..

    ReplyDelete